Ik krijg de wachtwoord email niet binnen, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat je een nieuw wachtwoord wil aanvragen, maar je de mail niet ontvangt. In de meeste gevallen blokkeert je eigen “mailbox” de door ons verstuurde mail zonder dat jij dat hebt aangegeven. Om dit te voorkomen adviseren wij om altijd info@myfinance.nl & no-reply@myfinance.nl als contact toe te voegen aan je mailaccount.

Kijk tevens even in je spam of ongewenste e-mail box. Als je bovenstaande hebt gedaan, ontvang je voortaan je mail netjes in de inbox.

Helpt dit niet, stuur ons dan een mail naar info@myfinance.nl met de datum/ tijd & het mailaccount waarvoor je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Wij kunnen dan kijken of we de oorzaak kunnen achterhalen en je een nieuw wachtwoord sturen.

 

Maak je nergens meer zorgen over, voor slechts € 59,95 (all in) heb je een eigen boekhouder

Jouw boekhouding inclusief BTW-aangiften en aangifte inkomstenbelasting wordt verzorgd door een professionele boekhouder. Kom vandaag nog in contact met jouw boekhouder. online boekhouder service