Werkwijze Strippenkaart

Wil je zelf je boekhouding doen, maar twijfel je af en toe of het allemaal goed gaat? Dan is het wel handig om een boekhouder achter de hand hebben? Dit kan met de strippenkaart van Myfinance. Het kan veel tijd schelen om aan ons werkzaamheden uit te besteden, te laten controleren of wellicht een fout te zoeken. Denk bijvoorbeeld aan de controle van je Btw-aangifte of het afsluiten van je boekjaar. Bijkomend voordeel is dat je bij ons niet op zoek hoeft te gaan naar een boekhouder die tijd voor je heeft.

Voorjaarsactie: Start nu met 15 maanden gratis boekhouden Niet alleen starters, maar iedereen die start met Myfinance boekhoud nú 15 maanden gratis. Bekijk de: Voorjaarsactie.

Welke werkzaamheden doen wij?

Wij kunnen alle werkzaamheden die jij wenst uitvoeren, stel je vraag met de chat en wij voeren de gevraagd werkzaamheden uit. Ook voor al je boekhoudkundige en fiscale vragen kun je bij ons terecht.

Onderstaand een lijst van veelvoorkomende werkzaamheden en vragen:

  • Controleren administratie tbv jaarafsluiting
  • Verwerken lopende of achterstallige administratie (inboeken en afletteren)
  • Btw-aangifte controle en correcties (suppletie)
  • Inboeken (financial) lease
  • Afsluiten boekjaar
  • Fiscale vragen
  • Afschrijven op activa (Laptop, machines, auto)
  • Controle IB-aangifte

Werkwijze Strippenkaart

Met de knop Hulp boekhouder bovenin je administratie kun je de hulp inschakelen van een Myfinance boekhouder. Mocht je nog geen account hebben, maak deze dan gratis aan via de deze link.

Dit is hoe het werkt:

  • Met de knop Hulp boekhouder kun je een strippenkaart kopen via iDeal.
  • Als je dit hebt gedaan dan kom je via dezelfde knop in een chatomgeving.
  • Heb je een vraag of een boekhoudkundige taak waar je zelf niet uitkomt en wil je dat wij je administratie voor je controleren? Stuur dan een bericht via het chat venster.
  • Vervolgens maken wij een taak voor je aan en gaan we aan de slag in je administratie. Wij streven er naar om binnen 5 dagen de taak voor je af te ronden. Mochten we vragen hebben over de taak dan sturen we je een bericht terug. Je krijgt dan en mail dat er een bericht voor je is.
  • Ook als wij de werkzaamheden hebben afgerond of als we je een bericht sturen ontvang je automatisch een mail. Op deze manier blijf je makkelijk op de hoogte van je vraag.
  • Bij het afronden schrijven we het gebruikte aantal strippen af voor de benodigde tijd die we kwijt waren aan de taak.

Goed om te weten & voorwaarden Strippenkaart:

  • Wil je weten hoe lang een taak ongeveer duurt en of je wel de benodigde strippen hiervoor hebt? Vraag dan aan ons een tijdsindicatie. Let wel op dat het maken van zo’n indicatie ook strippen kan kosten.
  • De bedragen voor de strippenkaart zijn exclusief btw.
  • De strippenkaart is na aankoop 3 jaar geldig.
  • De minimale tijd die per vraag/ verzoek wordt afgeschreven is 15 minuten
  • Video Call: Voor kennismaken en uitleg van de software kan eenmalig de strippenkaart gebruikt worden. Overige afspraken (online of bij ons op kantoor) zijn uiteraard mogelijk, maar vallen buiten de strippenkaart.
  • Restitutie of overdragen van de strippenkaart is niet mogelijk
  • Mocht je een vraag voor ons hebben waar we lang mee bezig zijn en we zien dat je strippen bijna op zijn. Dan zullen we je adviseren om je strippenkaart op te waarderen.
  • Pas na gebruik van de strippen wordt er een factuur gestuurd aangezien het om vooruitbetaalde kosten gaat.

Maak je nergens meer zorgen over, voor slechts € 59,95 (all in) heb je een eigen boekhouder

Jouw boekhouding inclusief BTW-aangiften en aangifte inkomstenbelasting wordt verzorgd door een professionele boekhouder. Kom vandaag nog in contact met jouw boekhouder. online boekhouder service