Werk jij als zzp’er in de zorg en ben je op zoek naar een boekhouder? Bij Myfinance hebben we boekhouders die veel ervaring hebben met zzp’ers uit de zorg!
Als zzp’er in de zorg ben je verplicht een administratie bij te houden. Veel medewerkers uit de zorg zijn hier niet bekend mee en dan blijf je zitten met een aantal vragen. Is bij mij wel of geen btw op mijn factuur van toepassing? Welke kosten mag ik zakelijk opvoeren? Hoe doe ik aangifte inkomstenbelasting als ondernemer? Op welke belastingvoordelen heb ik recht?
De antwoorden hierop zijn niet altijd eenvoudig. Zo is het voor de Btw-vrijstelling van belang hoe jij je werkzaamheden uitvoert. Lever je direct zorg, wordt je uitgeleend of gelden de regels voor het werken via een uitzendbureau?
Als je voor de persoonlijke boekhouder van Myfinance kiest hoef je daar niet over na te denken. Wij verzorgen je boekhouding en belastingaangifte zodat je zeker weet dat je administratie aan de eisen voldoet en je niet meer belasting betaalt dan nodig is. Ook het contact met de belastingdienst voeren wij voor je.
Let op: deze prijs is op basis van btw-vrijgesteld. Indien je wel btw op je facturen hebt (omzet) dan is de prijs € 59,95 p/m. Wij kunnen ook vrijstelling voor je aanvragen voor een eenmalig bedrag ad € 149,95 excl. btw.
Wil je meer informatie of weten of deze manier van boekhouden bij jou en je bedrijf past? Vul dan het contact formulier in en wij bellen je binnen een werkdag terug!
Vast all-in tarief €49,95*
- Vaste boekhouder
- Telefonisch bereikbaar
- Jaarcijfers
- Btw-aangiftes
- Inkomstenbelasting
- 24/7 inzicht via app & pc
- Persoonlijk advies
*De getoonde prijs is exclusief btw
Hoe werkt het en wat zijn de kosten van een vaste boekhouder voor een ZZP administratie in de zorg?
Jij factureert naar je klanten en levert vervolgens je inkoopfacturen en bonnetjes aan. Je persoonlijke boekhouder doet de rest. Het kan ook zo zijn dat je tussenbureau voor jou factureert. Is dat op jou van toepassing dan lever je bij ons de declaratie (uitbetaling) aan en wij doen de rest.
Voor slechts € 49,95 per maand is je boekhouding foutloos verwerkt & worden je Btw-aangiftes gedaan. Om het compleet te maken wordt ook je aangifte inkomstenbelasting volledig uit handen genomen. Zo weet je zeker dat je van alle fiscale voordelen gebruik maat en dus niet te veel belasting betaald. Daarbij krijg jij een vaste boekhouder met veel (ZZP) ervaring in de zorg! Wat wil je nog meer 😉
Waarom kan Myfinance de complete boekhouding verzorgen voor deze lage all-in prijs?
Omdat wij werken met volledig digitaal aanleveren van alle documenten is de boekhouder minder tijd kwijt met het verwerken van de administratie. Wij hebben de “schoenendoos” met bonnetjes verruild voor slimme software waarmee snel en efficiënt de bonnen en mutaties verwerkt kunnen worden.
Voorwaarden
- Genoemde prijs voor het uitvoeren van de boekhouding is gebaseerd op freelancer, zzp’er <100 facturen per jaar
- Prijs is exclusief het online boekhoudpakket van Myfinance ad € 10,– p/m
- Alle aanvullende diensten en (fiscaal) advies op maat mogelijk (tegen vooraf afgesproken tarief)