Wil jij ook efficiënter te werk gaan en de administratie van jouw bedrijf beter inrichten én tegelijk meer inzicht hebben? Heb je al eens overwogen om Online te gaan boekhouden, maar ben je er nog steeds niet mee begonnen? Om je het laatste duwtje in de juiste richting te geven hebben wij 7 voordelen voor je verzameld waarom je echt online moet gaat boekhouden. En dan natuurlijk met Myfinance… 😉
1) Beter inzicht in jouw bedrijfsresultaat
Dankzij een duidelijk dashboard, informatie over openstaande facturen en handige rapportages heb je direct inzicht in de financiële status van jouw bedrijf.
2) Overal online toegang
Onderweg nog even snel die factuur inzien? Direct een betaling nakijken? Geen probleem met online boekhouden, je kunt overal ter wereld en 24 uur per dag inloggen
3) Minder kans op fouten
Veel ondernemers maken gebruik van Excel voor bijvoorbeeld de BTW berekening en het opstellen van facturen. Dit brengt een risico met zich mee. Als er 1 klein foutje in de formule sluipt kan je hele berekening verkeerd zijn. Met online boekhouden sluit je dit risico uit doordat de software automatisch het juiste bedrag voor je uitrekent.
4) Alle bonnetjes en facturen direct online verwerkt
Heb jij altijd een volle portemonnee met bonnetjes die je absoluut niet kwijt mag raken? Met de app van Myfinance kun je bonnetjes met één druk op de knop naar je boekhouding versturen. Hierdoor hoef je nooit meer te zoeken naar bonnetjes aan het einde van het kwartaal! Door de vaste prijs is ook het boeken van kleinere bedragen geen belemmering. Facturen, zoals je telefoonrekening, kun je gemakkelijk uploaden via de web-versie. Alles wordt netjes opgeslagen en is overzichtelijk terug te vinden.
5) Wij zorgen voor een veilige omgeving
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand anders bij je gegevens kan komen. Daarom werken wij altijd met een beveiligde (SSL) verbinding, zorgen we voor back-ups en hebben we een strikt wachtwoordbeleid. Je gegevens zijn hierdoor veiliger dan op je eigen computer of laptop. Daarnaast behoort inloggen met fingerprint tot de mogelijkheden.
6) Wij zetten de BTW-aangifte voor je klaar
En houden hierbij rekening met alle juiste BTW-tarieven. Zo voorkom je fouten en kun je heel eenvoudig, zelf jouw BTW-aangifte doen.
7) Goedkoper én sneller dan een boekhouder
Als zzp’er kun je natuurlijk je boekhouding uitbesteden aan een boekhouder of accountant. Dat kost je echter –zeker op jaarbasis – veel geld. Per jaar geeft een zzp’er gemiddeld 1200 euro uit aan zijn boekhouder. Tevens is uit onderzoek gebleken dat je meer tijd kwijt bent met het aanleveren van je administratie aan je boekhouder dan de tijd die je besteed met zelf online boekhouden.
Online boekhouden via Myfinance kost slechts € 9.- per maand en kun je eerst 15 dagen gratis uitproberen. Ben je overtuigd en wil je niet tot 2019 wachten, maar direct starten met online boekhouden? Klik hier voor onze Overstap ACTIE.
Lees ook onze tips over het doen van je BTW aangifte…..