De oorzaak als het programma niet of niet goed werkt ligt in 99% van de gevallen aan een verouderde webbrowser. Zoals je op onze site hebt kunnen lezen staat veilig gebruikt van internet en jouw financiële gegevens bij ons centraal. Verouderde webbrowsers voldoen niet aan de veiligheidseisen en vormen hiermee een risico. Lees hier hoe je dit oplost.
Een andere oorzaak is dat het een “probleem” is in je cachegeheugen & cookies. Als je op een website komt dan worden er gegevens in de browser (Google Chrome, Safari, Internet Explorer etc) opgeslagen. Als je het cachegeheugen en de cookies wist, worden bepaalde problemen opgelost zoals laad en opmaakproblemen. Dit doordat de nieuwste gegevens worden ingeladen.
Ook kun je de pagina verversen. Dit doe je op een PC door de combinatie van CTRL & F5 in te toetsen. Werk je met een Mac (OsX) toets dan de CMD (command) toets & R in. De pagina zal vervolgens opnieuw inladen.
Het beste is om het cachegeheugen en de cookies te wissen, onderstaand tref je een aantal links aan hoe je dit doet:
Mocht het niet lukken, heb je vragen of blijf je een foutmelding krijgen, laat het ons dan weten via ons contactformulier.