Algemene Tips gebruik Myfinance….

Het programma is speciaal ontwikkeld voor kleine administraties zoals de meeste ZZP’ers, freelancers en management BV’s voeren. De indeling van het programma is hierop ingericht zodat je eenvoudig je eigen administratie kunt voeren.

  1. Als je gegevens verwerkt probeer dan per periode, bijvoorbeeld een maand, tegelijk je inkoop en verkoopfacturen te verwerken. Importeer dan ook per maand je bankgegevens. Zo heb je aan het eind van het jaar overzichtelijk 12 periodes waarin je de boekingen eenvoudig terug kunt vinden voor jezelf.
  2. Begin tijdig aan je BTW aangifte, mocht je dan toch nog vragen hebben, dan kunnen wij je verder helpen!
  3. Gebruik de rapportage regelmatig om te kijken wat er gebeurt als je een boeking doet, zeker als je een handmatige (Memoriaal) boeking uitvoert, controleer dan direct of je deze juist hebt uitgevoerd. Zo niet verwijder of wijzig de boeking eenvoudig door de boeking uit de lijst onder Memoriaal te selecteren.
  4. Weet je niet zeker of je iets hebt aangepast of doe je iets fout op een pagina, klik dan even terug naar het Dashboard, het systeem slaat de wijzigingen dan niet op.
  5. Om fouten te voorkomen, gaat het programma standaard naar het lopende boekjaar, wil je iets in het voorgaande boekjaar aanpassen, dan zal je dit op de desbetreffende pagina moeten selecteren.

Staat je vraag er niet bij, stuur dan een mail naar service@myfinance.nl onze ervaring is dat wij je dan het beste kunnen helpen. Uiteraard kun je ons ook bellen of wij bellen jou naar aanleiding van je vraag terug!

Sla de link https://app.myfinance.nl op onder je favorieten, zo kun je snel inloggen.