Persoonlijke Mailbox

Via je persoonlijke mailbox kun je facturen direct doorsturen naar je eigen administratie.

Voorjaarsactie: Start nu met 15 maanden gratis boekhouden Niet alleen starters, maar iedereen die start met Myfinance boekhoud nú 15 maanden gratis. Bekijk de: Voorjaarsactie.

Tegenwoordig ontvang je in bijna alle gevallen een (maandelijkse) factuur in PDF per mail. Stuur deze mail met de factuur direct door (forward of doorsturen) naar je eigen gekozen email account bij Myfinance. Voor de veiligheid dien je ook in te stellen vanuit welk(e) email adres(sen) mails verstuurd mogen worden.

Ga naar instellingen => Mailbox en stel je persoonlijke mailbox in:

mailbox

Voor zowel omzet als inkoop/ kosten facturen heb je een apart mailadres. Sla deze op in je adresboek onder een voor jou makkelijk te onthouden contact(persoon).

De meeste gebruikers factureren direct vanuit Myfinance. Is dat voor jou ook van toepassing? Dan dan heb je het @verkoop.myfinance.nl account niet nodig.

Binnen enkele minuten ontvang je, indien je het hebt aangegeven, een ontvangstbevestiging per mail. Hierin staan tevens de naam van de PDF bestanden die zijn toegevoegd.

Mocht je een JPG, JPG of PNG bestand hebben, deze worden alleen geüpload als er geen PDF in de mail zit. Let wel op dat als je een handtekening hebt met een logo en/ of een foto dat deze dan ook als bestand wordt geüpload. Stuur de mail in deze situatie dus door zonder handtekening of extra plaatjes.

Maak je nergens meer zorgen over, voor slechts € 59,95 (all in) heb je een eigen boekhouder

Jouw boekhouding inclusief BTW-aangiften en aangifte inkomstenbelasting wordt verzorgd door een professionele boekhouder. Kom vandaag nog in contact met jouw boekhouder. online boekhouder service