Hoe kan ik zien of mijn verzonden factuur/ offerte is aangekomen?

Als je via Myfinance je facturen en offertes verstuurd dan kun je eenvoudig zien wat de status is.

Factuur/ offerte verzonden

De factuur/ offerte is succesvol verzonden en onderweg naar de ontvanger.

Factuur/ offerte afgeleverd

De factuur/ offerte is aangekomen bij de ontvanger. Let op: de email kan nog in de spam of overige email box in het account van de ontvanger binnen gekomen zijn.

Factuur/ offerte geopend

De factuur/ offerte is geopend door de ontvanger. Let op: Als de ontvanger de (privacy) instellingen heeft ingesteld in zijn of haar email account kan het zijn dat de status op afgeleverd blijft staan ondanks dat de email wel geopend is. .

Email is niet aangekomen.

Ondanks dat wij een afleverpercentage hebben van ruim 99% kan het voorkomen dat je factuur of offerte niet is aangekomen. Je ziet dan dat het wolkje ROOD wordt. Dit kan meerder oorzaken hebben. Je hebt een typefout gemaakt in het email adres. Controleer dus als eerst of het email adres juist is.

De andere oorzaak kan zijn dat de mail door de ontvangende server wordt geblokkeerd. Je kunt vragen aan de ontvanger om no-reply@myfinance.nl toe te voegen aan het adresboek en opnieuw versturen. De andere mogelijkheid is om de factuur in CC naar jezelf te mailen en deze mail dan direct doorsturen naar je klant via je eigen email adres.

zie bijgaand artikel: Email komt niet aan 

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Deze functie is vanaf 13 oktober 2020 beschikbaar. Facturen die voor deze datum zijn verzonden blijven op verzonden staan tenzij je de factuur opnieuw verstuurd. 

Mocht het nog niet werken dan kun je het beste even je cache legen door een “hard refresh”

Type hard refresh + de naam van je browser in Google en je krijgt de laatste tips hoe je dit kunt doen.