Welke ondersteuning biedt Myfinance aan?

Service is voor ons erg belangrijk! Bij Myfinance helpen we je graag verder als je er even niet uitkomt. In eerste instantie bieden wij ondersteuning per e-mail. Hier hebben wij bewust voor gekozen aangezien boekhoudkundige vragen veelal lastig uit te leggen zijn aan de telefoon.

Uit ervaring is tevens gebleken dat we je dus beter én sneller helpen als je per mail antwoord op je vraag krijgt. Het voordeel dat onze klanten benoemen is dat ze de antwoorden rustig kunnen nalezen en het direct verwerken in het programma. Ook maken wij veel gebruik van een link naar het onderwerp in onze kennisbank of een schermprint zodat je ziet wat je moet doen. “Een beeld zegt meer dan 1000 woorden”

Wat als je er toch niet uitkomt?

Je hebt de mogelijkheid dat je ons toegang geeft tot je account door service@myfinance.nl toe te voegen bij Administraties => Gebruikers in jouw persoonlijke account. Zo hebben wij toegang tot je administratie en kunnen we even meekijken. Mocht het toch handiger zijn dat we telefonisch contact hebben, geen probleem!

Heb je vragen over onze ondersteuning of een andere vraag, klik hier. Wij streven ernaar dat je op werkdagen binnen een werkdag antwoord op je vraag krijgt. In de meeste gevallen is dit eerder.

Test het zelf en stel direct je vraag!

TIP: Onze online kennisbank heeft een handige zoekfunctie. Door in het vak Zoek Artikelen het onderwerp/ trefwoorden te typen komen alle artikelen waarin het woord staat naar voren. 

Adres en contactgegevens:

Koninginneweg 11, office 1.07
1217KP Hilversum
Telefoon: 035 2031 666
email: info@myfinance.nl